Misyonumuz

Güvenli, yüksek kaliteli uygun maliyetli ve çevreci enerji kaynağı olan doğalgazın lisansımız sınırları içinde olan tüm kullanıcılara iletmek, iletimi sağlamak için tasarlamak, iletim hatları inşa etmek ve tamamlamak; müşteri memnuniyetini en üstte tutarak, müşterilerimiz ile birlikte anlaştığımız iş programına uymak; tüm bunları gerçekleştirirken, DİYARGAZ Çalışanlarının kariyer gelişimine yardımcı olmak.


Vizyonumuz

  • Türkiye genelinde hizmet veren Doğalgaz Dağıtım firmaları arasında en iyi ve yenilikçi firmalardan biri olmak.
  • Lisans alanı içinde enerji ihtiyacının var olduğu her yerde olmak.

KALİTE POLİTİKAMIZ


  • Müşteri Odaklılık & Geri Bildirim
  • Gereksinimler ve göstergeler konusunda müşteri ile uyumlu olmak
  • Kalite performansı hakkında müşteri ile düzenli iletişim kurmak
  • Müşterinin endişe ve fikirlerine hızlıca yanıt vermek
  • Müşteri memnuniyetini arttırmaya odaklanmak
  • Uygulanabilir gereksinimleri karşılamak
  • Liderlik & Yönetim
  • Kalite sorunlarını tespit eden personeli desteklemek
  • Açık ortamı sürdürmek
  • Kalite yönetim sistemi için ihtiyaç duyulan kaynakları temin etmek
  • Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sağlamak için sorumluluk almak
  • Süreç yaklaşımının kullanılmasını ve risk bazlı düşünmeyi teşvik etmek
  • Sürekli iyileşmenin desteklenmesi
  • Çalışan katılımının sağlanması
  • Üst yönetimden her kademede çalışana kadar kalite taahhüdünün duyurulması
  • Görev ve sorumlulukların belirlenmesi ve paylaşılması
  • Ayrımcılık yapılmayan, saygın çalışma ortamının sağlandığından emin olunması
  • Çevre, iş güvenliği, sağlığı ve sosyal sorumluk konularında hesap verilebilir olunması
  • Uygulama
  • İş aktivitelerinin kalite yönetim sistemleri ile uyumlu olarak yapılması
  • Doğal kaynakların verimli kullanılması
  • Acil durumların yönetilmesi ve acil durum müdahalelerinin tatbikatlarla test edilmesi
  • Güvenli alet ve ekipman tedarik edilmesi
  • Doğru dokümantasyonun ve etkili raporlamanın sağlandığından emin olunması
  • Alt yüklenicilerin kalite yönetim sistemlerine dahil edilmesi
  • Planlama
  • İç ve dış hususların belirlenmesi
  • Risklerin ve fırsatların değerlendirilmesi
  • Geçerli tüm yasalara, mevzuatlara ve gerekliliklere uyum
  • Çevreyi ve etkilenen toplulukların korunması
  • Sürdürülebilirliğin sağlanması
  • Hedeflere ve kilit performans göstergelerine ulaşmak için uygun planlamanın yapılması
  • Risk Yönetimi
  • Risk tabanlı düşünce yapısının sağlanması
  • Pro-aktif (önleyici) tutum izlenmesi
  • Tüm tehlikelerin, risklerin, çevresel ve sosyal etkilerin belirlenmesi, bertaraf edilmesi ve azaltılması
  • Muhtemel acil durumların ve krizlerin belirlenmesi
  • Acil durum riskinin azaltılması
  • Övünme & Yetkilendirme
  • Maliyet veya iş programı endişesiyle kaliteden ödün vermemek
  • Yapılan işin kalitesiyle gurur duymak ve sorumluluk almak
  • Kalite ile ilgili endişelerini raporlama ve geri bildirim verme konularında çalışanları teşvik etmek
  • Süreçler & Prosedürler
  • Etkili prosedürler, süreçler ve eğitimler uygulamak
  • Kültür ile bir bütün haline gelmiş süreçlere bağlılık göstermek
  • Prosedürleri zamanında geliştirmek
  • Süreçleri geliştirmek için geri bildirim verilmesini desteklemek
  • Kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek
  • Açık Ortam
  • Sorgulayıcı davranış sergilemek
  • Sorunları şeffaf bir yaklaşım ile ele almak
  • Kalite ile ilgili kuşku olması halinde işi durdurmayı teşvik etmek
  • Kalite sorunlarını tespit etme ve çözme konusunda çalışanları teşvik etmek
  • İzleme & İletişim
  • Problemleri kararlı bir şekilde araştırmak ve raporlamak
  • Sorunları zamanında çözmek
  • Kalite göstergelerini kontrol etmek
  • Kazanılan deneyimleri ve en iyi uygulamaları kurumsallaştırılmak üzere paylaşmak
  • Bilgi & Sürdürülebilirlik
  • Kurumsal bilgiyi korumak ve sürdürmek
  • Kurum kültürünü sürdürmek
  • DİYARGAZ varlıklarına değer vermek ve onları korumak
  • Kalite yönetim sistemini etkileyebilecek risk ve fırsatları belirlemek
  • Yetkinlik ve kariyer gelişimini teşvik etmek
  • Sosyal Sorumluluk
  • İşletmeden etkilenen topluluklarla ve komşularla iyi ilişkilerin oluşturulması
  • Adil ve şeffaf işe alım süreçlerinin sağlanması
  • Eşit fırsatların ve çalışan refahının sağlandığından emin olunması, projeden etkilenen toplulukların kalite farkındalıklarının artırılması